Zwroty i reklamacje

Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni i wysyłając je na adres magazynu głównego. Termin 10-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres:

Euro-centrum s.c. 44-194 Knurów ul. Łokietka 1A 

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy gdy będzie odesłany z kompletną jego zawartością (również gratisy, upominki itp.) , a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania(dotyczy również pudełka na buty).Do zwracanego towaru proszę dołączyć wypełniony formularz zwrotu.

Odstąpienie od umowy / rezygnacja z zakupu

Rezygnacji można dokonać z całości zamówienia lub z jego części. Sklep internetowy obuwie-eurocentrum.pl zwraca Klientowi należność za odesłany towar najszybciej jak to możliwe (z reguły w ciągu 5 dni roboczych, licząc od dnia odebrania przesyłki). Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem.Należność za zwrócone towary wpłacamy na rachunek bankowy, który został podany przez klienta w formularzu zwrotu towaru.

Reklamacje

W przypadku otrzymania towaru wadliwego lub uszkodzonego Klientowi przysługuje prawo do reklamowania towaru w sklepie internetowym obuwie-eurocentrum.pl reklamowany produkt proszę starannie zapakować i zabezpieczyć towar przed ewentualnym uszkodzeniem.

Obuwie-eurocentrum.pl w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie jej rozpatrzenia.

W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta sklep internetowy naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany towar na pełnowartościowy.Jeśli sklep nie posiada towaru podlegającego wymianie, Klient otrzyma zwrot należności za reklamowany towar najszybciej jak to możliwe (z reguły w ciągu 5 dni roboczych, licząc od dnia rozpatrzenia reklamacji).

W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść klienta sklep internetowy zwróci klientowi również koszty związane z odeslaniem reklamowanego produktu wyliczone w oparciu o cennik Poczty Polskiej dla paczek pocztowych ekonomicznych.

Uwaga!! Obuwie sportowe przeznaczone jest do użytkowania wyłącznie wewnątrz pomieszczeń (chyba, że w opisie produktu zaznaczono inaczej).

Formularz zwrotu/reklamacji

Kliknij tutaj, aby pobrać